søndag 6. juli 2014

Jeg har laget ny bakgrunn til bloggen.

Jeg lagde en egen bakgrunn på bloggen med Paint. Grunnen til at jeg lagde en slik bakgrunn, var fordi det står at bildet er for stort når jeg velger et bilde som jeg har tatt med kamera.

Her er bildet som jeg prøvde å ta som bakgrunn.
Men det er tatt med digitalkamera, så det er veldig stort.

Blogger.no burde legge til noe som gjorde at bildet ble formatert riktig sånn at man slapp å bare ha mulighet til å ta et stygt bilde som man lager i Paint eller å velge et av standardbildene.

2 kommentarer:

  1. Du kan jo enkelt redusere størrelsen på bildet ditt i paint..
    Du kan også redusere kvaliteten slik at fil-størrelsen blir mindre.. Prøv deg fram.

    SvarSlett
  2. Jeg har prøvd å forminske bildet i paint, men enten blir bildekvaliteten helt ødelagt eller så er det fortsatt for stort.

    SvarSlett

Her kan du skrive en kommentar.