fredag 4. juli 2014

Ny blogg ute på internett

Nå har jeg laget en blogg. Denne bloggen er ment for de som tar seg tid til å lese blogger.
Dette innlegget er ganske kort siden det er det første innlegget jeg har laget på bloggen, og jeg vet dermed ikke hva jeg skal skrive.

Hittil har jeg ingen lesere og kan ikke finne så mange grunner til å skrive et blogginnlegg. Men hvis jeg får noen såkalte "følgere", så kan jeg kanskje skrive litt mere interessante ting om f.eks. småtteri...

Det var bare løgn det jeg skrev ovenfor om at jeg ikke kom til skrive så mye siden det er det første innlegget. Nå er jeg godt ut i innlegget og har ennå ikke noen planer om å slutte å skrive.

Grunnen til at jeg lagde en blogg, var fordi jeg så en blogger.no-blogg som var veldig finfin og morsom, så jeg tenkte at jeg kanskje kunne lage en finfin blogger.no-blogg jeg også. Kanskje ikke så morsom, men det er jo hvertfall noe å lese hvis man kjeder seg og ikke har annet å gjøre enn å se på en halvveis nedstøvet blogg som det nesten ikke er innlegg på.

Jeg håper at jeg får skrevet flere innlegg, så når det har gått en stund så kan jeg se på bloggen min og lese en del før jeg kommer ned til dette innlegget som nesten egentlig bare handler om meg selv når jeg skriver dette innlegget. Grunnen til at denne delen har innlegget så litt rar ut, var fordi jeg skriver "innlegg" overdrevent mange ganger der jeg beskriver meg selv når jeg skriver om at jeg lager dette innlegget.

Jeg håper hvertfall at jeg har litt bedre ordforråd neste gang jeg skriver et innlegg. Jeg håper også at jeg blir litt bedre til å skrive blogginnlegg etterhvert, når jeg har blitt vant til det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Her kan du skrive en kommentar.