lørdag 20. juni 2015

Ny bakgrunn

Nå har jeg pusset opp bloggen litt og gitt den en ny bakgrunn. Først hadde jeg bare hundrevis av miniatyrblomster som var helt like blomsten i bloggikonet jeg hadde på den tiden.
Nå derimot, har jeg hundrevis av en litt større blomst som bakgrunn.

Jeg lagde også en enda større blomst enn den jeg bruker nå, men den passet ikke så godt som bakgrunn.

Her er den lille blomsten jeg hadde før.


Her er den blomsten jeg bruker nå.





Her er den enda større blomsten jeg lagde.








Det som er så greit med å lage bakgrunn, er at man kun trenger å lage et lite miniatyrbilde, så blir det en stor bakgrunn når man laster det opp.

Jeg skulle egentlig skrevet mer, men det ble så vanskelig å formulere at jeg bare publiserer innlegget sånn som det er.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Her kan du skrive en kommentar.