søndag 25. desember 2016

Jeg har ikke skrevet så mye på bloggen i det siste. Faktisk ingen ting. :o

Her er et av de siste bildene jeg har tatt med kameraet mitt. På bildet er katten min Chasmini. Hun vil ut på verandaen fordi hun liker å hvesse på en pall som står der. Jeg kan ikke huske om jeg slapp henne ut eller om jeg var mest opptatt av å ta bilder. Mest sannsynlig slapp jeg henne ut og hadde døra på gløtt slik at hun kunne gå inn igjen når hun ville.
I tilfelle noen lurer på hvorfor hun heter Chasmini og har sikkert aldri hørt navnet før, er det fordi hun er mindre enn de fleste katter. Da passet det godt å legge til en "i" bakerst på navnet hun hadde fått av Dyrebeskyttelsen. Da blir det Chasmini.

Jeg synes Chasmini er veldig søt og god og de fleste andre som har sett henne synes det samme. Det er ikke så rart fordi hun er faktisk ganske fantastisk. Hadde katter blitt delt opp og rangert fra én til ti ville nok Chasmini vært på ti. Siamesere, persere og nakenkatter derimot ville mest sannsynlig vært på én.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Her kan du skrive en kommentar.